پنجره دو جداره آکرول: شرکت صنایع آلومرول نوین بزرگترین تولید کننده انواع محصولات آلومینیومی کشور می باشد. از جمله فعالیت های شرکت آکرول AKROLL می توان به عملیات حرارتی انواع آلیاژهای آلومینیوم و انجام پوششهای سطحی آنودایزینگ ،رنگ پودری و طرح چوب بر روی پروفیل های آلومینیومی اشاره نمود، که تمامی آنها قابل سفارش و اجراء در گروه صنعتی دراج می باشد.

پنجره دو جداره آکرول | پنجره آلومینیومی | گروه صنعتی دراج

هولدینگ صنایع آلومرول نوین و صنایع آلومینیوم پردیس، فعالیت خود را

در عرصه صنعت آلومینیوم کشور از سال ۱۳۷۶ و با تأسیس شرکت آلومینیوم تابنده آغاز نمود.

این هولدینگ صنعتی، متشکل از ۸ شرکت تولیدی و یک شرکت بازرگانی است،سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع شمش و بیلت آلیاژی و پروفیلهای آلومینیومی با کاربری ساختمانی و صنعتی تولید و عرضه می نماید،  خدمات آنودایزینگ و رنگ پودری نیز همراه با دیگر فعالیت ها انجام می شود .

اولین شهرک تخصصی صنعت آلومینیوم کشور توسط این هولدینک و با استفاده از جدیدترین و مدرن‌ترین ماشین‌آلات و خطوط تولیدی روز دنیا، درقالب طرح توسعه صنایع آلومرول نوین ایجاد شد.

پنجره دوجداره کرج

این شرکت در زمینی به وسعت ۳۶ هکتار در شهرک صنعتی خیرآباد اراک تاسیس و آغاز بکار نمود.

شرکت صنایع آلومرول نوین پروفیل های در و پنجره خود را با برند آکرول AKROLL به بازار ارائه نموده و
مقاطع تولیدی شرکت به شرح زیر می باشد.

 

  • پروفیلهای در و پنجره سری ۱۰۰ (دسته پروفیل های سبک)
  • پروفیلهای در و پنجره سری ۲۰۰
  • پروفیلهای در و پنجره سری ۳۰۰-۴۰۰

گروه صنعتی دراج با توجه به نیاز مشتریان خود و تاکید در استفاده از برند آکرولAKROLL و با توجه
به سابقه همکاری با این برند،اقدام به تهیه پروفیل آلومینیوم آکرول و
تولید پنجره دو جداره آلومینیوم ترمال بریک یا نرمال می نماید و
با تنوع در محصولات ، قدرت انتخاب را در اختیار مشتری های گرامی قرار میدهد.

پروفیل های آلومینیوم مورد نیاز در هر پروژه با توجه به رنگ و نیاز پروژه از نمایندگی پروفیل آکرول در کرج تهیه می شود.

پنجره دو جداره آکرول AKROLL جزو برند های محبوب و معتبر در صنعت ساختمان می باشد.

ویژگی ها و مزایای پنجره دوجداره upvc

پنجره های دوجداره نسل جدیدی از پنجره های موجود در بازار است که به دلیل ویژگی و مزایای بیشماری که دارد طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است و این روزها در تمام ساختمان های نوساز باید از این پنجره ها استفاده شود تا مجوز های لازم را بتوان از شهرداری و آتشنشانی گرفت  و همچنین مالکان ساختمان های قدیمی که دارای پنجره آلومینیوم یا آهنی هستند برای ساختمان خود از پنجره های دوجداره یو پی وی سی استفاده می کنند تا از مزایا آن ها بهره مند شوند.

قیمت پنجره دوجداره

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید پنجره های دوجداره یو پی وی سی را برای ساختمان خود خریداری کنید آیا از ویژگی ها و

مزایای پنجره دوجداره یو پی وی سی باخبر هستید؟ آیا این پنجره ها برای شما مناسب هستند یا خیر؟ کدام مدل از پنجره دوجداره یو پی وی سی را خریداری کنید که برای شما مناسب باشد؟ و  سوال هایی از این دست  شاید برای شما هم به وجود آمده باشد و بهتر است قبل از آن که خرید خود را انجام دهید برای این سوالات پاسخی مناسب پیدا کنید که بتوانید با توجه به آن بهترین انتخاب را داشته باشید.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با پنجره های دوجداره یو پی وی سی ، ویژگی و مزایای پنجره دوجداره یو پی وی سی و غیره با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم که بتوانید با تکیه بر آن ها بهترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید.

استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی این روزها نظر بسیاری از افرادی را که تمایل دارند پنجره ای مناسب را برای ساختمان خود انتخاب کنند به خود جلب کرده است چرا که این پنجره ها بر خلاف پنجره های قدیمی که برای ساختمان استفاده می شدند عایق بسیار قوی هستند و مزایای بیشماری را به همراه دارند  بسیاری از افراد جهت بهره مندی از این مزایا تمایل  دارند که این پنجره ها را جایگزین پنجره های قدیمی کنند.