پنجره دوجداره آکپا: شرکت صنایع آلومینیوم آکپای ایران کیش در سال 1387 در زمینی به مساحت بیش از 30 هزار متر مربع در شهرک سرمایه گذاری خارجی تبریز احداث گردید.

پنجره دوجداره آکپا | معایب استفاده از پنجره دوجداره | دراج

این شرکت با مشارکت شرکت آکپای ترکیه شروع به کار کرده است.

شرکت آکپا در زمینه تولید پروفیل های آلومینیوم سابقه 20 ساله دارد. شرکت ایرانی استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همکاری متخصصان خارجی و تکیه بر دانش و تجربه مدیران مجموعه خود توانسته است بیشترین حجم تولید پروفیل های اختصاصی  و ترمال بریک آلومینیوم کشور را به خود اختصاص داده است

فعالیت های شرکت آکپای ایران شامل:

  • آکپا ایران کیش

    پروفیل آکپا

    تولید انواع پروفیل های اختصاصی و ترمال بریک

  •  تولید یراق آلات
  • انواع رنگ الکترو استاتیک، دکورال و آنادایز
  • ارائه مشاوره و راه اندازی خط تولید
  •  فروش ماشین آلات ساخت در و پنجره

می باشد .

شرکت آکپای در سال 89 به عنوان واحد نمونه صنعتی و کارآفرین نمونه در آذربایجان شرقی شناخته شد.

پروفیل های تولیدی شرکت آکپای  تنوع رنگ بسیار بالا دارند و به صورت دکورال و آنودایز تولیدمی شوند.
از ورود نور  ماورای بنفش جلوگیری می کنند. رنگ ثابت در مقابل نور دارند .

گروه صنعتی دراج در تولید محصولات آلومینیومی خود از پروفیل آکپای ایران کیش استفاده می نماید و نماینده تولید در و پنجره آلومینیوم AKPI می باشد.

 

معایب استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی

پنجره های یو پی وی سی نیز همانند تمامی تجهیزات ساختمانی که از جنس یو پی وی سی هستند در صورتی که از پروفیل مرغوب برای آن ها استفاده نشده باشد می تواند معایب بسیاری را برای ساختمان شما به همراه داشته باشد، بنابراین بهتر است که حتما به به جنس پروفیل توجه داشته باشید که کیفیت بالایی داشته باشد تا شما بتوانید از مزایای آن بهره مند شوید.

عدم استحکام

در صورتی که از پروفیل یو پی وی سی نامرغوب برای پنجره ها استفاده شود و یا این که از گالوانیزه با قطر نامناسب استفاده کنید می تواند در استحکام و مقاومت آن تاثیر منفی داشته باشد و بهتر است که بدانید در پنحره های دوجداره یو پی وی سی استاندارد معمولا از گالوانیزه هایی با ضخامت 5/1 تا 25/1 و CRP استفاده می شود در غیر این صورت پنجره کارایی و عملکرد لازم را ندارد.

تغییر رنگ پروفیل

لازم به ذکر است پروفیل های یو پی وی سی مرغوب و درجه یک معمولا سفید رنگ هستند اما اگر پروفیل مورد نظر کیفیت لازم را نداشته باشد پروفیل با گذشت زمان تغییر رنگ داده و زرد می شود.

پنجره دوجداره UPVC | نمایندگی پنجره دوجداره در کرج | دراجقیمت بالا

پنجره دوجداره های یو پی وی سی در مقایسه با پنجره هایی که کیفیت چندانی ندارند قیمت بیشتری دارند اما بهتر است که بدانید شما تنها یکبار برای خرید این پنجره ها این هزینه را پرداخت می نمایید و در عوض می توانید از مزایای بی نظیری که این سازه های ساختمانی دارند بهره مند شوید و دیگر هزینه های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

قیمت پنجره دوجداره

عدم رنگ بندی

در گذشته این پنجره ها رنگ بندی چندانی نداشت و افراد مجبور بودند که رنگی را انتخاب کنند که در برخی مواقع مطابق با میل آن ها نبود این در حالی است که این روزها امکان رنگ پنجره متناسب با سلیقه مشتریان عزیز وجود دارد و در گروه صنعتی دراج رنگ های متنوعی از رنگ های RAL ارائه می شود که شما با توجه به نیاز خود و دکوراسیون ساختمان خود می توانید آن ها را انتخاب کنید .

عدم عایق بندی

در صورتی که شیشه به کار رفته و نوارهای درزبندی که بری پنجره های یو پی وی سی استفاده شده باشد کیفیت لازم را نداشتته باشد شما نمی توانید از این تجهیزات ساختمانی توقع عایق بندی قوی داشته باشید.