نمایندگی پنجره دوجداره در کرج : پنجره‌های دوجداره انتخاب مناسبی برای جایگزینی پنجره‌های آلمینیومی تک جداره و آهنی در ساختمان هستند .پنجره های دوجداره عایق مناسب در برابر صوت و ورود گرد و غبار و حرارت به داخل ساختمان هستند و با کاهش مصرف انرژی،مزایای بسیاری را به ارمغان می آورند . اگر شما قصد تجهیز ساختمان نوساز یا بازسازی یک ساختمان قدیمی با پنجره‌های دوجداره را دارید، توصیه می‌شود به نمایندگی پنجره دوجداره  ما در کرج مراجعه کنید .

نمایندگی پنجره دوجداره در کرج | پنجره upvc | دراج

کارشناسان ما می‌توانند به شما در خرید موفقیت‌آمیز پنجره‌های دوجداره کمک کنند . همچنین می‌توانید قیمت پنجره‌های دوجداره در کرج را در سایت ما مشاهده کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پنجره های دوجداره ، با کارشناسان ما تماس بگیرید .

مزایای استفاده از پنجره دو جداره

پنجره های دو جداره از مزایای زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

این پنجره ها برای اغلب شرایط آب و هوایی مناسب هستند و در ساختمان‌های تجاری ، اداری و مسکونی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند به زیبایی و دکوراسیون محیط شما کمک کنند .

نصب پنجره های دو جداره یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از ورود سر و صداهای بیرونی و گرد و غبار به داخل منزل است .خرید پنجره upvc در کرج | پنجره دوجداره | دراج

این پنجره ها در مقابل حریق و شرایط آب و هوایی مقاومت کرده و آب بندی مناسب آنها از ورود آب به داخل منزل در هنگام باران جلوگیری می‌کند .

این پنجره ها مقاومت بالایی دارند و استحکام آنها در برابر ضربه و فشار بیشتر است و در برابر پوسیدگی و اسیدها مقاوم هستند .

و در نهایت ، این پنجره ها در تابستان از ورود هوای گرم و در زمستان از خروج آن از داخل ساختمان به خارج جلوگیری می‌کنند. این ویژگی پنجره های دوجداره به جلوگیری از هدر رفت انرژی کمک می‌کنند .

این پنجره ها با کیفیت بسیار بالا توسط مجموعه ما در کرج تولید می‌شوند .

ساخت پنجره دوجداره در کرج

پنجره های دو جداره براساس نوع کارکرد ، نوع باز شدن ، جنس مواد و مشخصه های دیگر ، دسته بندی می شوند . برای تهیه پنجره دوجداره با کیفیت و قیمت مناسب در کرج نیاز است تحقیق کنید زیرا تولید کننده و دفاتر زیادی وجود دارند که این نوع پنجره ها را ارایه می دهند بنابراین برای یافتن تولید کننده منصف و مورد اعتماد نیاز است اطلاعات خود را در زمینه پنجره های دوجداره افزایش داده و از مجموعه های معتبر خرید کنید تا بتوانید محصولی با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید .

گروه صنعتی دراج یک تولید کننده پنجره ی دو جداره در منطقه کرج است .

برای اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات ، شما می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید و یا با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید .پنجره دوجداره ارزان | فروش انواع UPVC | گروه صنعتی دراج

استفاده از پروفیل‌های درجه یک و مرغوب در گروه صنعتی دراج

در گروه صنعتی دراج در کرج ، از پروفیل‌های پرتقاضا و معتبری مانند وین تک، هافمن و ویستابست استفاده می‌شود .

این پروفیل‌ها بسیار مقاوم و با کیفیت بوده و توانایی جذب رضایت مصرف‌کننده را دارند .

همچنین در پروفیل های درجه یک، بیشتر مواقع تعداد حفره‌ها در پروفیل بیشتر است که می‌تواند به میزان عایق حرارتی ، صوتی و مرغوبیت آن تأثیر بگذارد، و در نتیجه دوره عمر طولانی‌تری را برای پنجره و درب به ارمغان می‌آورد .

علاوه بر این ، استفاده از پروفیل‌های با کیفیت در پنجره دوجداره ، باعث می‌شود بارش برف و باران و تابش نور مستقیم خورشید نیز به رنگ آن آسیب نرساند و همچنین پروفیل در دراز مدت دچار دفرمگی نمی شود .

انواع پنجره دوجداره در گروه صنعتی دراج در کرج

پنجره های دو جداره با انواع مختلفی مانند لولایی ، کشویی ، فولکس واگنی و دو حالته موجود هستند . این پنجره ها در ساختمان های مسکونی و اداری و ویلاها استفاده می شوند و علاوه بر مزایای عایق حرارتی و صوتی، در دیزاین داخلی نیز نقش مهمی دارند .

سبک های مختلف پنجره دو جداره وین تک در کرجپروفیل پنجره دوجداره | خرید پنجره UPVC | گروه صنعتی دراج

سبک های زیادی از پنجره دوجداره وین تک وجود دارد . پنجره های دو جداره ابعاد مختلفی دارند و در شکل های هندسی مختلفی قابل تولید هستند .

دو نوع پنجره دوجداره میتوان تولید کرد . نوع اول بدون باز شو و نوع دوم شامل باز شو می باشد .

پنجره های ثابت بازشونده نیستند ، اما نور را تأمین می کنند .

این محصولات دارای انواع مختلفی هستند از جمله کشویی ، دو حالته ، کلنگی و …

همچنین میتوانند دارای شیشه های رنگی و رفلکس باشند .

نمایندگی تولید پنجره دوجداره هافمن  در کرج

پنجره دوجداره هافمن ، یکی از پنجره‌های با کیفیت و معتبر در بازار است . این پنجره‌ها با استفاده از مواد با مقاومت بالا و فناوری پیشرفته ساخته می‌شوند و از عوامل جوی، نفوذ صدا و گرد و غبار جلوگیری میکنند .

همچنین، پنجره دوجداره هافمن دارای عملکرد حرارتی برتری است . با دو لایه شیشه که فضای هوا در میان آن قرار دارد ، انتقال حرارت را کاهش داده و دمای مناسب را در داخل محیط حفظ می‌کند .

گروه صنعتی دراج نمایندگی پنجره دوجداره در کرج این محصول را با طرح و انواع مدل های بازشو با قیمت مناسبی ارائه می دهد .

نمایندگی تولید پنجره دوجداره وین تک در کرج

مجموعه ما  یکی از عرضه کننده های پنجره های دو جداره با برند وین تک در کرج می باشد .

این پروفیل ها با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی روز دنیا در شرکت وین تک ساخته می شوند و مقاوت و استحکام آن همواره در آزمایشگاه های این شرکت بررسی می شود .قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک | انواع پنجره آلومینیومی | دراج

پروفیل های وین تک در برابر تغییر رنگ، خم شدگی و انحنا مقاوم هستند .

در گروه صنعتی دراج با استفاده از پروفیل وین تک انواع پنجره های نوسازی و بازسازی

تولید و به مشتریان ارائه می شود .

شما می توانید بسته به نیازتان، مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید . لازم به ذکر است که فریم استفاده شده برای پنجره های نوساز با فریمی که برای تعویض پنجره های قدیمی آلومینیومی یا آهنی استفاده می شود ، متفاوت است .

تعویض پنجره قدیمی با دو جداره در کرج

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دو جداره در کرج یک اقدام مهم و موثر برای افزایش زیبایی و عملکرد منزل یا هر مکان دیگر است .

در نتیجه، تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دو جداره می‌تواند بهبودی قابل توجهی در کیفیت زندگی و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی و در نتیجه کاهش مبلغ قبض های خدماتی به همراه داشته باشد .

قبل از خرید پنجره دوجداره در کرج به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

قبل از خرید پنجره دوجداره upvc در کرج، برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید :پنجره دوجداره UPVC | نمایندگی پنجره دوجداره در کرج | دراج

  1. 1. پروفیل متناسب با آب و هوا : اطمینان حاصل کنید که پروفیل های پنجره دوجداره با آب و هوای محل نصبتان سازگاری دارند.
  2. 2. عایق بندی مناسب : حتماً به موارد عایق بندی در نصب پنجره دوجداره توجه کنید برای این منظور معمولا از فوم و چسب سیلیکون ماستیک استفاده می شود تا به طور کامل درزهای باقی مانده پس از اتصال اولیه پنجره به دیوار کاملا پوشش یابد تا پنجره مورد نظر به طور کامل عایق بندی صوتی ، حرارتی و ورود آب و گرد و غبار به داخل ساختمان شود .
  3. 3. یراق آلات مناسب : در خرید یراق آلات پنجره دوجداره، به وزن و نوع پنجره دقت کنید تا مطمئن شوید انتخاب صحیحی انجام می‌دهید و ترجیحا از یراق آلاتی استفاده کنید که دارای ضمانت باشند .
  4. 4. نصب توسط متخصصان : رعایت قوانین و اصول در نصب پنجره دوجداره بسیار مهم است، بنابراین توصیه می‌شود از افراد متخصص و ماهر در این زمینه استفاده کنید.
  5. 5. استاندارد و کیفیت شیشه : اطمینان حاصل کنید که شیشه های استفاده شده در پنجره ها دارای استاندارد و کیفیت مناسب هستند .

توجه داشته باشید که خرید پنجره دوجداره به عنوان یک سرمایه‌گذاری برای خانه شماست، بنابراین بهترین گزینه را با توجه به نیازها و شرایط خود انتخاب کنید.

فروش پنجره دوجداره در کرج

مجموعه ما در کرج به عنوان نمایندگی رسمی متعهد است که انواع پنجره دوجداره کرج را با مدل‌های مختلف مانند پنجره دوجداره کشویی، تک ریل، لولایی و … با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان با قیمت مناسب ارائه دهد .ویژگی های پنجره آلومینیومی | ترمال بریک | گروه صنعتی دراج

ما توسط تیم متخصص و با تجربه‌ خود تمامی خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز در هر منطقه‌ای از استان کرج فراهم می‌کنیم .

همچنین، میتوانید محصولات ما را در وب سایت  مشاهده کنید و با کمک مشاوران مجموعه ، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید .

باید توجه داشت که پروفیل پنجره دوجداره باید دارای استانداردهای لازم و ویژگی‌های ذکر شده از جمله عایق حرارتی و صوتی باشد .

عوامل موثر در قیمت پنجره دو جداره در کرج

عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره در کرج شامل کیفیت شیشه ، کیفیت و ضخامت گالوانیزه و سی آر پی و نوع لاستیک های مرغوب است .

کیفیت شیشه یکی از اصلی‌ترین عوامل قیمت‌گذاری پنجره دو جداره است ، بسته به ضخامت ، رنگ ، کیفیت و خام یا نشکن بودن قیمت شیشه متغیر است .پنجره UPVC | قیمت انواع پنجره دوجداره | گروه صنعتی دراج

ضخامت گالوانیزه داخلی نیز بسیار مهم است، زیرا پروفیل های یو پی وی سی به تنهایی استحکام کافی را ندارند، بنابراین استحکام آنها با ضخامت گالوانیزه داخلی رابطه مستقیم دارد .

استاندارد ضخامت گالوانیزه باید ۱.۲۵ میلیمتر باشد و به صورت یو شکل درون پروفیل پنجره دو جداره قرار می‌گیرد. ابعاد حداقل آن نیز باید ۲۵*۲۵*۲۵ باشد .

به جای گالوانیزه می توان از سی آر پی نیز استفاده کرد . مزیت سی آر پی به گالوانیزه برش خوردن همزمان با پروفیل و جوش خوردن همزمان است که این موضوع باعث قوی تر شدن پنجره در گوشه ها می شود .

علاوه بر این، نوع آب بندی گسکت نیز بسیار مهم است .

پنجره‌های دو جداره نیاز به لاستیک آب‌بندی دارند که نقش مهمی در حفظ دمای داخل خانه و اتاق دارد . با بستن پنجره و چرخاندن دستگیره به سمت پایین ، این پلاستیک فشرده می‌شود. به همین دلیل کیفیت این لاستیک در آب بندی و عایق بودن پنجره بسیار تأثیرگذار است. بنابراین نباید پس از مدتی استفاده شل و تکه‌تکه شود .

چرا نمایندگی پنجره دوجداره ما در کرج

در صورتی که می‌خواهید پنجره دوجداره نصب کنید ، بهتر است به مجموعه پنجره دوجداره ما در کرج مراجعه کنید .تعویض پنجره آلومینیومی | ترمال بریک | گروه صنعتی دراج

در نمایندگی‌ معتبر ما ، از پروفیل‌های درجه یک و مرغوب استفاده می‌شود . گروه صتعتی دراج در ساخت پنجره های دو جداره از پروفیل‌های معروفی مانند وین تک ، هافمن و ویستا بست استفاده میکند. که از نظر ضخامت دیواره خارجی و کیفیت ، ویژگی‌های مطلوبی دارند.

استفاده از پروفیل درجه یک، به دلیل دارا بودن تعداد حفره های بیش تر به مرغوبیت درب و پنجره تأثیر می‌گذارد. این به معنای طول عمر بیشتر و عدم نیاز به تعویض زود هنگام درب و پنجره است .

علاوه بر این ، استفاده از پروفیل درجه یک در نمایندگی پنجره دوجداره ما در کرج ، باعث می‌شود تا باران و برف آن را خراب نکند و تابش نور مستقیم خورشید نیز رنگ آن را تغییر ندهد .

پیشنهاد می شود برای تهیه پنجره دو جداره از مراکز و مجموعه های معتبر اقدام نمایید . این مجموعه ها محصول خود را در برابر تغییر رنگ و دفرمگی ضمانت می کنند .